psychology

ارزوی کودکان

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۵۹ ب.ظ

ارزوی کودکان💫

 

۶. 

پسر ۶ساله :(ارزو دارم پرواز کنم برم اسمون پیش پرنده ها .

وقتی بزرگ‌ شدم پولدار بشم خونه بزرگ داشته باشم)

دختر ۶ساله:(امسال تولدم بابام برام عروسک بزرگ بخره با دوچرخه )

 

۹.

۹سال :ارزو میکنم مامان بابام سالم باشند و من بتونم در اینده دکتر بشم.

۹سال . اینکه مامانم هیچوقت مریض نشه 

 

۱۰تا ۱۲

۱۰سال. ارزو دارم خلبان بشم و همیشه سفر کنم 

۱۱سال . زودتر بزرگ بشم و بتونم موتور سوار شم .

 

۱۲. معلم بشم یا دکتر :)

 

منبع:(پرسش از کودکان ۶تا ۱۱سال )

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۴
مریم حسن زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی